Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Current
Archives
Announcements
About
About the Journal
Editorial Team
Contact
Submissions
Search
Search
Register
Login
Current Issue
Vol. 11 No. 1 (2023): Tal! Special Issue
Published:
2023-04-13
Editorial
Editorial
Susan Erdmann; Ana Kanareva-Dimitrovska, Henrik Martin Hansen Torjusen, Eli-Marie Danbolt Drange
I-III
Editorial
Forum articles
Hvordan ser sprogfagene ud, og hvordan bliver man sproglærer i de skandinaviske lande?
Rolf Steinar Nybøle, Birgitta Hellqvist, Mette Skovgaard Andersen , Hanne Wacher Kjærgaard
1-15
Andersen et al. (Dansk)
Section A
Interaksjonsmønstre i språkklasserommet
Hvordan tilrettelegge for læring og bruk av målspråk?
Eva Thue Vold
16-36
Vold (Norsk)
Mundtlighed og translanguaging
Anne Holmen
37-50
Holmen (Dansk)
Oral skills and learner agency in the foreign language classroom
Reflections on self-regulated learning and feedback in a Nordic perspective
Maria Håkansson Ramberg, Henrik Bøhn
51-69
Ramberg & Bøhn
Bedömning och återkoppling – med fokus på muntlighet
Gudrun Erickson
70-88
Erickson (Svenska)
Mundtlighed, CLIL og arrangerede sprog- og kulturmøder – to undervisningsforløb set fra motivationsforskningens perspektiv
to undervisningsforløb set fra motivationsforskningens perspektiv
Petra Daryai-Hansen, Natalia Morollón Martí
89-117
Daryai-Hansen & Morollón Martí (Dansk)
Teacher cognition about oral skill development in the foreign language classroom: A literature review from Norway and Sweden
Xavier Llovet Vilà, Fredrika Nyström
118-139
Llovet Vilà & Nyström
View All Issues
Current Issue
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Make a Submission