Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer

journal logo

  • Current
  • Archives
  • Announcements
  • About
    • About the Journal
    • Editorial Team
    • Contact
  • Submissions
Search
  • Register
  • Login

Current Issue

Vol. 11 No. 1 (2023): Tal! Special Issue
Published: 2023-04-13

Editorial

  • Editorial
    Susan Erdmann; Ana Kanareva-Dimitrovska, Henrik Martin Hansen Torjusen, Eli-Marie Danbolt Drange
    I-III
    • Editorial

Forum articles

  • Hvordan ser sprogfagene ud, og hvordan bliver man sproglærer i de skandinaviske lande?
    Rolf Steinar Nybøle, Birgitta Hellqvist, Mette Skovgaard Andersen , Hanne Wacher Kjærgaard
    1-15
    • Andersen et al. (Dansk)

Section A

  • Interaksjonsmønstre i språkklasserommet Hvordan tilrettelegge for læring og bruk av målspråk?
    Eva Thue Vold
    16-36
    • Vold (Norsk)
  • Mundtlighed og translanguaging
    Anne Holmen
    37-50
    • Holmen (Dansk)
  • Oral skills and learner agency in the foreign language classroom Reflections on self-regulated learning and feedback in a Nordic perspective
    Maria Håkansson Ramberg, Henrik Bøhn
    51-69
    • Ramberg & Bøhn
  • Bedömning och återkoppling – med fokus på muntlighet
    Gudrun Erickson
    70-88
    • Erickson (Svenska)
  • Mundtlighed, CLIL og arrangerede sprog- og kulturmøder – to undervisningsforløb set fra motivationsforskningens perspektiv to undervisningsforløb set fra motivationsforskningens perspektiv
    Petra Daryai-Hansen, Natalia Morollón Martí
    89-117
    • Daryai-Hansen & Morollón Martí (Dansk)
  • Teacher cognition about oral skill development in the foreign language classroom: A literature review from Norway and Sweden
    Xavier Llovet Vilà, Fredrika Nyström
    118-139
    • Llovet Vilà & Nyström
View All Issues
Current Issue
  • Atom logo
  • RSS2 logo
  • RSS1 logo
Information
  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians
Make a Submission
About this Publishing System