Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Current
Archives
Announcements
About
About the Journal
Editorial Team
Contact
Submissions
Search
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 11 No. 1 (2023): Tal! Special Issue
Vol. 11 No. 1 (2023): Tal! Special Issue
Published:
2023-04-13
Editorial
Editorial
Susan Erdmann; Ana Kanareva-Dimitrovska, Henrik Martin Hansen Torjusen, Eli-Marie Danbolt Drange
I-III
Editorial
Forum section
Hvordan ser sprogfagene ud, og hvordan bliver man sproglærer i de skandinaviske lande?
Rolf Steinar Nybøle, Birgitta Hellqvist, Mette Skovgaard Andersen , Hanne Wacher Kjærgaard
1-15
Andersen et al. (Dansk)
Main section
Interaksjonsmønstre i språkklasserommet
Hvordan tilrettelegge for læring og bruk av målspråk?
Eva Thue Vold
16-36
Vold (Norsk)
Mundtlighed og translanguaging
Anne Holmen
37-50
Holmen (Dansk)
Oral skills and learner agency in the foreign language classroom
Reflections on self-regulated learning and feedback in a Nordic perspective
Maria Håkansson Ramberg, Henrik Bøhn
51-69
Ramberg & Bøhn
Bedömning och återkoppling – med fokus på muntlighet
Gudrun Erickson
70-88
Erickson (Svenska)
Mundtlighed, CLIL og arrangerede sprog- og kulturmøder – to undervisningsforløb set fra motivationsforskningens perspektiv
to undervisningsforløb set fra motivationsforskningens perspektiv
Petra Daryai-Hansen, Natalia Morollón Martí
89-117
Daryai-Hansen & Morollón Martí (Dansk)
Teacher cognition about oral skill development in the foreign language classroom: A literature review from Norway and Sweden
Xavier Llovet Vilà, Fredrika Nyström
118-139
Llovet Vilà & Nyström
Current Issue
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Make a Submission